מה זה דף נחיתה? 11 טיפים שיעזרו ליצור דף נחיתה ממיר

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה (Landing Page) — זה עמוד אינטרנטי המכיל תוכן שיווקי עם הנעה לפעולה. מטרתו של דף נחיתה היא להניע את המשתמש לפעולה, כגון השארת פרטים לחזרה, רכישת מוצר, הרשמה לניוזלטר וכדו'.

חברות גדולות משקיעות סכומים גדולים בבניית דף נחיתה. הסיבה לכך היא מכיוון שדף נחיתה טוב יכול להביא רווחים גדולים לעסק, ואילו דף נחיתה גרוע עלול לגרום להפסדים.

בשביל מה צריך דף נחיתה?

דפי נחיתה מיועדים עבור קמפיינים ממומנים באינטרנט כמו גוגל, פייסבוק, אימייל, ושאר הפלטפורמות האינטרנטיות שניתן לפרסם בהם. הפונקציה של לנדינג פייג' היא להיות מקום ל"נחיתת" הגולש אחרי הקלקה על המודעה.

דף נחיתה אינו מתקדם בגוגל בצורה אורגנית. תנועת גולשים לדף נחיתה היא בעקבות פרסום ממומן והקלקה על מודעות/ מיילים/ פוסטים שיווקיים. 

המטרה של לנדינג פייג' היא להניע את המשתמש לרכוש מוצר\שירות או להשאיר פרטים. ככל שגוללים עמוד – הלקוח "מתחמם" יותר, וכך עולה העניין של הצרכן ברכישת המוצר או השארת פרטים לחזרה. 

מהם היתרונות של דף נחיתה?

לעמודי נחיתה יש מספר יתרונות בולטים בהשוואה לאתרים רגילים. גם אם יש לכם אתר, בכל זאת לצורך קמפיינים ממומנים נעדיף לבנות דף נחיתה. זאת מארבע סיבות עיקריות:

  1. בדף נחיתה יש מעט מאוד הסחות דעת. הגולש מרוכז רק במסר שיש בדף הנחיתה ובמה שאתם מציגים לו.
  2. הגולש מרוכז רק במוצר אחד ללא אפשרויות חלופיות. לפי מחקרים שנעשו בתחום השיווק, עמודי נחיתה המציגים מוצר אחד בלבד – מעלים את אחוזי ההמרה ב-226% ביחס לאתרים שמציגים כמה מוצרים. זאת אומרת שדפי נחיתה עם מוצר בודד ממירים פי 4 יותר מדפי נחיתה שיש בהם כמה מוצרים.
  3. לנדינג פייג' הוא בעל אוריינטציה שיווקית בלבד ולא תדמיתית. לאורך כל העמוד הגולש "משתכנע" להשאיר פרטים או לרכוש את המוצר.
  4. בעמוד נחיתה אין לינקים יוצאים (שמפנים לעמודים ולאתרים חיצוניים ). הגולש "נדחף" לפעולה העיקרית שלשמה נוצר הדף.

ממה מורכב דף נחיתה?

התוכן והעיצוב משתנה מדף לדף אבל לכל דפי הנחיתה מבנה דומה המורכב מכמה אזורים אופיינים. הסיבה לדמיון היא מכיוון שמרכיבים אלו הוכחו כבעלי השפעה שיווקית.

במסך הראשון מופיעה כותרת עם הצעה רלוונטית ותמונה הממחישה את ההצעה. כמו כן יש טופס לידים או כפתור שמעביר לטופס השארת פרטים. 

מבנה של דף נחיתה

חובה שיהיה אזור בולט עם תוכן שיווקי וקריאה לפעולה (CTA). 

כמו כן כמעט בכל דף נחיתה יש:

  • פירוט יתרונות של המוצר\השירות וכו'
  • תגובות חיוביות מלקוחות קודמים 
  • תשובות לשאלות נפוצות

כדי להפוך דף נחיתה לממיר יותר יש להוסיף בו יותר תוכן הממחיש את כדאיות ההצעה.

העלו את האמון בעסק ע"י תגובות רוכשים, אייקונים של ברנדים שאתם עובדים איתם וכו'. חשפו פרטי קשר, כתובת העסק ולינקים לרשתות חברתיות. 

מחקרים מראים, שדפי נחיתה ארוכים מעלים אחוזי המרה יותר מפי 2. 

ישנו מגוון של דפי נחיתה אך המטרה של כולם היא מטרה אחת ברורה: להפוך את הגולשים ללידים.

מה הבדל בין דף נחיתה למיני-סייט?

מיני סייט, או וואן-פייג' סייט (One page site) הוא אתר לכל דבר אך מכיל רק עמוד אחד או מספר עמודים בודדים. 

למרות הדמיון הרב שקיים בין דפי נחיתה למיני סייט עדיין השוני ביניהם הוא מהותי. מטרתו של  מיני סייט היא תדמיתית יותר – להוות כרטיס ביקור לעסק. לעומת זאת בדפי נחיתה הדגש הוא על השיווק, הנעה לפעולה והשארת לידים.

11 טיפים שיעזרו לכם ליצור דף נחיתה ממיר

  1. הניעו לפעולה. השתמשו במילים המעודדות לפעולה כמו "שלח", "הורד" או "קבל את זה עכשיו". מקמו כפתור הנעה לפעולה בכמה מקומות בדף נחיתה. הבליטו אותו  בצבע המנוגד לאלמנטים אחרים.
  2. השתמשו במוצר חינמי כפיתיון להשארת ליד. אנשים לא משאירים פרטים בקלות. לכן חשוב לתת הצעה כדאית, כמו חומר להורדה בחינם בתמורה להרשמה או הנחה במחיר. 
  3. העלו את האמון של הגולשים ע"י תגובות לקוחות, אייקונים של ברנדים שאתם עובדים איתם וכדו'. הרשו לבטל את העסקה תוך X יום.
  4. כתבו תוכן משכנע. בכתיבת תוכן התמקדו בנקודת המבט של הצרכן. כתבו איך המוצר או השירות שלכם פותר את "הבעייה" שלו.  השתדלו לא רק להציג את המוצר\ או את השירות אלא להראות איך המוצר או השירות הזה עונה על הצורך המדוייק של הצרכן.
  5. מקמו טופס להשארת לידים או כפתור הנעה לפעולה מעל הקפל של המסך הראשון. הגולש צריך לראות את הטופס ללא צורך בגלילה. 
  6. תנו לגולש כמה אופציות ליצירת קשר, כמו טלפון, אימייל, צ'אט או טופס לשיחה חוזרת. עמוד נחיתה עם ערוצי תקשורת רבים  ממיר יותר.
  7. בחרו תמונה הממחישה את ההצעה.
  8. הוסיפו סרטון. מחקרים מראים שדף נחיתה עם וידאו מעלה אחוזי המרה ב86%. 
  9. לאורך כל הדף הניעו רק לפעולה אחת בלבד. לגולש צריך להיות ברור ב100% מה אתם רוצים שהוא יעשה. אל תערבבו קריאות לפעולה נוספות כמו "הרשמו לרשימת התפוצה" וכדו'. 
  10. בקשו רק את הפרטים שאתם צריכים להמרת הליד. אם זה שם ואימייל, אל תעמיסו על הגולש לרשום גם מספר ת.ז. בדיקות אימות וכו'. צרו את  הדרך הקלה ביותר להשאיר ליד או לרכוש מוצר.
  11. הסירו בדף לינקים יוצאים. לדף נחיתה יש מטרה אחת בלבד: להפוך את המבקרים ללידים. כל קישור נוסף, כולל קישורים פנימיים לדפים אחרים באתר, יסיח את הדעת מהמטרה העיקרית. הסירו כל קישור אחר כדי להשאיר את המבקרים מרוכזים בקריאה לפעולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
להתחיל צ'אט
1
אנחנו זמינים ב-WhatsApp
הי! רוצה לקבל הצעת מחיר לבניית דף נחיתה?
דילוג לתוכן