MS Digital

קידום אתרים אורגני (SEO)

אנו ב MS DIGITAL מתמחים בקידום אורגני בגוגל.

באמצעות SEO ניתן להגדיל את החשיפה של העסק, התנועה באתר וכמות המכירות. קידום אורגני בתוצאות חיפוש מהווה חלק בלתי נפרד מנוכחות של העסק במרחב הדיגיטלי.

קידום אתרים אורגני (SEO)
קידום אתרים אורגני (SEO)

מהו קידום אורגני?

החיפוש בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומההתנהגות הצרכנית. רוב הגולשים מוצאים את מבוקשם בשלוש התוצאות הראשונות, ולרוב לא עוברים אפילו לעמוד השני של גוגל. מכיוון שכך, עסק ששואף להצלחה חייב לשואף לדירוג גבוה בגוגל.

קידום אורגני – SEO, הוא תחום שעונה על הצורך הזה. SEO – פעולות מסוימות באתר ומחוצה לו שנעשות במטרה לדרג את האתר במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

מה כוללת עבודת SEO?

 קידום אורגני מחולק לשני סוגי אופטימיזציה:

Onpage SEO

אופטימיזציה און פייג'

אופטימיזציה און פייג' (On-page או On-site) זה פעולות שנעשות בתוך האתר לצורך התאמתו לדרישות של מנוי החיפוש. פעולות אלו כוללות: שיפורים טכניים, מחקר מילות מפתח, בניית ההיררכיה של האתר, יצירת עמודים וכתיבת תוכן.

קידום אתרים אורגני (SEO)

אופטימיזציה אוף פייג'

אופטימיזציה אוף פייג' (Of-page או Of-site זה. פעולות שנעשות ע"י מקדם אתרים מחוץ לאתר לצורך קידום התוצאות החיפוש בגוגל. פעולות אלו כוללות: השגת לינקים- קישורים חיצוניים (Backlinks), אזכור ברשתות חברתיות, השגת המלצות והעלאת האימון (Trust) של האתר בעיני גוגל.

מה הם שלבי עבודת SEO?

בשביל לקדם אתר בתוצאות חיפוש על מקדם לעשות מספר רב של פעולות בתוך האתר. חלק מפעולות משתנות מאתר לאתר, ביחד עם זאת קיים מספר של פעולות שמהוות בסיס לכל קידום אתר

בניית אסטרטגיית קידום
קידום אתרים אורגני (SEO)

קידום אתרים תלוי בפרמטרים שונים, ביניהם: רמת התחרותיות של הנישה, דירוג האתר הקיים, תקציב הלקוח והיעד אליו הוא שואף. אנו נבנה את אסטרטגיית הקידום הטובה ביותר בשביל האתר שלכם.

מחקר מילות מפתח
קידום אתרים אורגני (SEO)

בדיקה של המילים בהן משתמש קהל היעד כאשר הם מחפשים בגוגל מהווה בסיס לכל תהליך SEO. אנו ב MS DIGITAL נעשה מחקר מילות מפתח מעמיק ורחב, בהתחשב בנפל חיפוש ורלוונטיות שלהם.

תיקון ליקויים טכניים
קידום אתרים אורגני (SEO)

תיקון ליקויים ושיפור טכני של אתר כולל העלאת זמן מהירות טעניה לפי דרישות של Google page speed, התאמה למובייל, בדיקה וחיסול קישורים שבורים, יצרית עמודים sitemap.xml, עמוד שגיאה 404, פירורי לחם, URL ידידותי למשתמש, תיקון וחיסול כפילות עמודים ע"י קישורי canonicals  ותג noindex.

מילוי תגיות מטא
קידום אתרים אורגני (SEO)

תגיות מטא כמו ,Title ,Description ,H1  וAlt הם בעלי משמעות רבה לקידום אורגני, וחייבות לעמוד בכללים מסוימים, ולהכיל מילות מפתח בצורה אורגנית וטבעית. שימוש לא נכון בתגיות מטא משפיע ישירות על דירוג האתר בתוצאות חיפוש.

כתיבת תוכן
קידום אתרים אורגני (SEO)

בשביל להגיע לתוצאות אופטימליות יש לממש את הפוטנציאל של מילות המפתח בעלות נפח חיפוש נמוך. לצורך כך יש לשלב באתר בלוג עם מאמרי תוכן בהם ישולבו מילות מפתח אלו. מילות המפתח עם נפח חיפוש נמוך מעלות את תנועת הגולשים בצורה יעילה ומהירה יותר.

בניית פרופיל קישורים חיצוניים
קידום אתרים אורגני (SEO)

 

לקישורים משמעות רבה על דירוג האתר בתוצאות חיפוש בגוגל. כדי להשיג תועלת מהשגת קישורים יש לשמור על רשימה של כללים חשובים, ולשתול קישורים רק באתרים איכותיים ששייכים לאותה נישה.

למי לא מתאים קידום SEO?​

קידום אורגני שייך לסוג שיווק Pull , כשהמשווק הוא "פאסיבי", ובאה לתת מענה לרצון קיים של הלקוח. ולכן, קידום מוצר שהמשתמשים עדיין לא מכירים ולכן גם לא מחפשים בגוגל – לא מתאים לקדם אורגני. למוצרים כאלה יש להעדיף שיטת שיווק מסוג Push, מה שמתאים יותר לקידום ממומן ברשתות חברתיות.

למי מתאים קידום SEO?

קידום אורגני- SEO מתאים לכל מי שמעוניין להגדיל את הכניסות והחשיפה לאתר. התנאי היחיד הוא שהעסק/האתר נותנים מענה לצורך שאנשים מחפשים אותו בגוגל. 
ניתן לקדם את כל סוגי האתרים: אתרים שמציגים עסק קיים. כמו כן, ניתן לקדם אתרים ותיקים וחדשים כאחד.קידום SEO מותאם גם לאתרי מכירות, אתרי תדמית, אתרי תוכן ושירות. 

לבדיקת האתר בחינם וללא התחייבות השאירו פרטים

מתלבטים האם קידום SEO מתאים לאתר שלכם/ כבר הגעתם להחלטה? מוזמנים ליצור איתנו קשר.